wtorek, 6 maja 2014

We have to say goodbye

Przepraszam... Wiem, że was zawiodłam i robię to po raz kolejny, ale to jest definitywny koniec "Famous". Widzę, że jest coraz mniej czytelników, nikt się nie udziela, a moja wena się ulotniła. Po prostu nie chcę go bardziej spieprzyć. I tak już to zrobiłam.
Natomiast mam dla was niespodziankę w postaci nowego bloga. Ten pewnie będzie bardziej interesujący. Przynajmniej na to liczę ;) 
Przepraszam jeszcze raz dziewczyny! Kocham was mam nadzieję, że będzie czytać następny.
Zapraszam! 


5 komentarzy:

  1. Podasz link do nowego bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://hell-harrystylesff.blogspot.com/?m=1

      Usuń
  2. nie, nie, nie!

    OdpowiedzUsuń
  3. ej no... !!! ty wiesz, jak ja lubiłam to opowiadanie? przepraszam, że go nie komentowałam :( po prostu nie lubię tego robić... może czasami coś tam napiszę, ale bez przesady xD no trudno, oczywiście będę czytała nowego bloga :) no to... powodzenia w pisaniu :* - @zosia_official

    P.S. i tak w głębi serca mam cichą nadzieję, że się 'nawrócisz' i powrócisz do kontynuacji tego ff ;3

    OdpowiedzUsuń