niedziela, 2 lutego 2014

Attention!

Cześć dziewczyny!
Mam dla Was mega ważną wiadomość. Otóż nie będę obecna na blogu przez... Możliwe dwa tygodnie. Myślę, że nie jestem zobowiązana do pisana, z jakiego powodu mnie nie będzie. Na początku bałam się, że będę musiała zawiesić bloga, ale moja koleżanka chciała mi pomóc, więc... Jakoż, że następne dwa rozdziały mam napisane w zeszycie, ona je tylko przepisze, doda jakieś gify i wstawi go tutaj, więc bez spiny. Rozdziały będą. Niestety równocześnie bardzo Was przepraszam, jeśli pojawią się jakieś widoczne błędy ortograficzne, interpunkcyjne, składniowe itp. (nie wiem, czy ona je sprawdzi). Nie wiem również, co ile będą dodawane, ale załóżmy, że co tydzień. Więc jest duże prawdopodobieństwo, że do tej pory wrócę. 
Mam nadzieję, że to nie zmieni waszego nastawienia. 
Kocham Was! <3


2 komentarze:

  1. Szkoda :C Ale będę czekać, bo kocham twojego bloga ! xx

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda ale będę czekać nawet na te niesprawdzone rozdziały a ty zobie wszystko poukładaj xx

    OdpowiedzUsuń