niedziela, 22 grudnia 2013

Merry Christmas everyone!

Wiem, że pewnie myslałyście iż to nowy rozdział, ale niestety. Przed świętami nie zamierzam dodać rozdziału, co wynika z ilości komentarzy. Po prostu trochę tracę sens, widząc że tylko 6 osób jest w stanie napisać głupi komentarz, informując mnie, że czytają. Naprawdę nie sądzę, że to zabiera tak dużo waszego czasu, No ale cóż...
Chciałam Wam tylko złożyć życzenia. Mam nadzieje, że te święta spędzić z rodziną. Przytyjecie, będziecie sie cieszyć czasem z rodzina i ten czas będzie dla was udany. A także pijanego Sylwka! Mam nadzieje, że tą przerwę świąteczną wykorzystacie najlepiej jak potraficie!
Merry Christmas and Happy New Year!
Kisses! ;*

4 komentarze:

  1. Wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku!
    Życzę również tobie pijanego Sylwestra!! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybacz, że nie skomentowałam poprzedniego rozdziału, chociaż go przeczytałam. Następny już na pewno skomentuję. <3
    Tobie również życzę wesołych świąt, udanej zabawy Sylwestrowej, no i spełnienia marzeń w nowym roku. Może trochę po czasie, ale to zawsze coś, haha.

    Serdecznie zapraszam. :)
    http://inferno-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczęłam czytać to opowiadanie dzisiaj i muszę przyznać, że jest niesamowite! Mogę nawet powiedzieć, że mnie wciągnęło :) Nie mogę doczekać się następnego rozdziału, jestem bardzo ciekawa dalszych wydarzeń. Muszę Ci jednak powiedzieć, że komentuję bardzo rzadko, a nawet wcale, więc proszę nie obraź się, jeśli nie będę komentować na bieżąco. Wiedz jednak, że czytam Twoje wspaniałe opowiadanie :) No i oczywiście również życzę Ci wesołych i spokojnych świąt oraz udanego Sylwestra :) Pozdrawiam, Zosia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana nie wiem jak to robisz ale nie da sie znudzic twoimi blogami hihi poniewaz powracam z poprzedniego bloga o Harrym :D Masz niesamowity talent do pisania i ciesze sie ze dalej sie tym zajmujesz prosze wybacz mi bo bloga czytam od niedawna a komentarzy nie zostawilam bo sprawdzialam czy nie ma nastepnego rozdzialu :P ale teraz sie poprawie bo wiem ze daje ci to niezlego kopa c: co rawda juz troche za pozno ale co tam ;** najlepszego,szczescia,zdrowka,duzo weny i czytelnikow oraz oczywiscie czego sobie zamarzysz no i zeby cie wypuscili z izby wytrzezwien po Sylwestrze :*** strasznie kocham Smiley;D

    OdpowiedzUsuń